Voorwaarden
Algemene voorwaarden
- Met de plaatsing van een bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en de werkwijze van DirectSocial en ziet u af van uw wettelijke bedenktijd.
- Elke bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang onze servers nog niet begonnen zijn met het leverproces van de dienst en/of product; voordat de campagne definitief gestart is.
- Bestellingen worden binnen 72 uur verwerkt, mocht dit niet het geval zijn kan je beroep doen op een terugbetaling, m.u.v. casuïstiek waar DirectSocial geen invloed op kan uitoefenen.
- Elk product is op eigen risico. DirectSocial is niet verantwoordelijk voor enige berispingen en/of blokkades van uw account. Dit is gebaseerd op het feit dat wij geen duidelijk beeld kunnen schetsen van mogelijke historische gebeurtenissen met het account.
- Wanneer het gekochte product, bijvoorbeeld volgers of likes, verdwijnen is DirectSocial niet aansprakelijk. Mogelijke terugbetalingen staan in ons retourbeleid omschreven. De refill periode van het product is 30 dagen, tenzij anders op de productpagina staat aangegeven.
- De refill garantie vervalt wanneer de gebruikersnaam wordt aangepast.
- Bestellingen die niet geleverd kunnen worden doordat de username incorrect is of het account op privé staat worden gemarkeerd als geleverd.
- Wanneer een account incorrect is, of wanneer een account langer dan 30 dagen op privé staat, of langer dan 45 dagen niets heeft geplaatst is DirectSocial in staat om het account op te schorten uit de systemen voor o.a. automatische producten.
- Producten met een uitgestelde levering, zoals de “automatische” producten, hebben een geldigheid van 4 maanden. Mochten de tegoeden binnen deze periode niet verbruikt worden, hebben wij het recht om de bestelling op te schorten.
- Wanneer een account bepaalde instellingen wilt, ondanks dat op de productpagina anders wordt geadviseerd, is dit op eigen risico (zoals bijvoorbeeld de instellingen voor dripfeed). Indien de afwijkende instellingen resulteren in een te lage of juist te hoge levering is DirectSocial daar niet aansprakelijk voor.
- Tijdens betaling dient u een mailadres op te geven. Wanneer er problemen worden geconstateerd zullen wij dit mailadres gebruiken om contact op te nemen. Wanneer wij u niet kunnen contacteren, of u geen reactie geeft, en de leveringstermijn is verstreken kunnen wij het aankoopbedrag niet meer storneren.
- Tijdens het bestelproces kan uw IP adres geregistreerd en bewaard worden zolang de volledige afhandeling en/of verantwoording van deze bestelling loopt.
- Persoonlijke gegevens worden nooit aan derden gegeven en/of verkocht.
- Bij misbruik en/of fraude zullen wij in elke situatie aangifte doen.
- Een volledige algemene voorwaarden wordt verstrekt op aanvraag, contact kunt u d.m.v. het contactformulier op onze website met ons opnemen.
Retourbeleid
DirectSocial levert onherroepelijke producten. Wij leveren geen terugbetalingen of vergoedingen wanneer de bestelling volledig en compleet afgehandeld is. Als klant bent u verantwoordelijk om dit te begrijpen voordat u een bestelling plaats op onze website(s).
In uitzonderlijke gevallen zal DirectSocial een vergoeding – waar mogelijk in gelden – toekennen. Of wij een vergoeding toekennen is volledig afhankelijk van de situatie en het probleem met het product. DirectSocial zal binnen 14 werkdagen inhoudelijk op het verzoek van terugbetaling reageren.
Redenen wanneer wij een vergoeding toekennen:
1. Wanneer producten niet geleverd zijn moet er binnen zeven dagen een verklaring worden afgelegd van geen levering. Wanneer een product daadwerkelijk niet ontvangen is, en dit binnen het redelijke termijn is aangegeven, zal DirectSocial een volledige vergoeding toekennen. Wanneer de niet leveringsverklaring niet binnen zeven dagen na aankoopdatum ontvangen is, zal DirectSocial er van uit gaan dat het product volledig en succesvol geleverd is.
2. Wanneer producten, waaronder diensten, niet zoals omschreven op onze website zijn, moet er binnen zeven dagen een verklaring omtrent dit probleem door DirectSocial ontvangen zijn. In deze verklaring moet duidelijk aangegeven worden wat er anders is dan verwacht en waar dit foutieve beeld gevormd wordt op onze website. Ervaringen van foutieve verwachtingen vanuit de klant, anders dan op de website staat aangegeven, zullen niet als reden geaccepteerd worden.
3. Wanneer producten, waaronder diensten, een vermindering of een afname kent, vult DirectSocial het verloren aantal kosteloos bij mits dit binnen de aangewezen refill periode is.
4. Wanneer gebruik wordt gemaakt van producten, waaronder diensten, van externen is dit geheel op eigen risico. DirectSocial is niet aansprakelijk voor gebeurtenissen resulterende uit dit gegeven. Tevens zal DirectSocial geen terugbetaling in werking stellen.
Onze helpdesk staat klaar om eventuele vragen te beantwoorden.